Paths - Finding Hope、Nevve

喜欢结尾的部分 突然有那么点点动人

小豆之家:

There's static on the radio
收音机响彻着静电流声响
And I missed the exit miles ago
我错失出口数英里了
Life is feeling like a lonely road
人生如同一条独行的路
And now I'm nothing like I was before
现在我和从前一样一无所有
I push and pull to make a point to fall away from you (I)
我推开又拉回 只为远远的离开你(我)
But I only found the disappointment in the wild blue (sky)
但我只在无边际的蓝天里暗自神伤

And I can't escape the broken path that's leading back to you
我无法逃离那条通往你的坎坷之路
(I) can't accept the thought of fading out
(我)无法接受逐渐褪去的念想
So I came home
所以我迈上归途
Even though I could move on
即使我可以继续前进
I know there's hope for you and I
我知道你和我都心存希望
So I came home
所以我迈上归途
Can't be far from you for long
无法离你太过遥远
Every path is leading back to back to you and I
每条路都指引我重回到你我相依偎的日子
I’m under every influence
我备受煎熬和考验
And this ain’t making any sense
这似乎毫无意义
Smoke is falling heavy in this room of blank faces
毫无容颜的冰冷房间里 厚重的烟雾在下沉
Anxiety and I’m missing you
内心焦虑着 我也想念你
So I came home
所以我迈上归途
Even though I could move on
即使我可以继续前进
I know there's hope for you and I
我知道你和我都心存希望
So I came home
所以我迈上归途
Can't be far from you for long
无法离你太过遥远
Every path is leading back to back to you and I
每条路都指引我重回到你我相依偎的日子
Gotta gotta get back to you
我必须回归你身旁
Lover nothing that I can do
爱人 我手无足措
Gotta gotta get back to you
我必须回归你身旁
Lover nothing that I can do
爱人 我的心无处安放

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论
热度(12)

장원영

©장원영
Powered by LOFTER