Simon Says - Allie X

Simon said na an na na na ha ha!

小豆之家:

Everyday I put my hands on my head
每天我会把双手放在头上
Everyday my fingers are a gun
每天我会把手指当做一杆枪
Everyday I'm making strange faces
每天我会做着鬼脸
Everyday I'm sticking out my tongue
每天我会调皮地伸出舌头
Everyday I take a step backwards
每天我会向前走一点点
Every night I bend and touch my toes
每晚我会弯腰触到我的手指

But I'm never taking any action
但我不会再做下一步行动了
Not unless my baby says so
直到我的宝贝同意为止
My mom says I'll fade away
我的母亲说我会消逝为云烟
Sister says that she's scared
我的妹妹说她很害怕
My dad says I let him down
我的父亲说我让他失望了
But I don't care
但我不在乎
'Cause Simon says, Na-na-na-na-na-na
因为西蒙说,呐呐呐~
I'm the best, Na-na-na-na-na-na
我是最棒的,呐呐呐~
His princess, Na-na-na-na-na-na
我是他的公主,他的唯一,呐呐呐~
Hey, ha, ha, ha
嘿~
When Simon says, Na-na-na-na-na-na
当西蒙说,呐呐呐~
You're the best, Na-na-na-na-na-na
我是最棒的,呐呐呐~
I say yes, Na-na-na-na-na-na
我说没错,呐呐呐~
Hey, ha, ha, ha
嘿~
Everyday in every way's a puzzle
每个人都不同程度地露出疑惑之情
Pieces of a person are a game
人生不过一场游戏
Love is still a mystery to me but
爱情对我来说还是个谜团,但是
Watch me move when I hear his name
当我听见自己的名字时,请看着我起舞
And I don't wanna talk about it right now
我现在不想谈论这些
I'd rather keep my visions to myself
我需要专注于我自己的事
Everybody wants to block my man out
每个人都想挡住我的爱人
But he's the only one that's gonna help
但他才是唯一一个会帮助我的人
Me when my mind is weak
当我的意识薄弱
And I'm gasping for air
需要喘着换气时
They all say I gotta stop
他们都劝我止步于此
But I don't care
但我不在乎
'Cause Simon says, Na-na-na-na-na-na
因为西蒙说,呐呐呐~
I'm the best, Na-na-na-na-na-na
我是最棒的,呐呐呐~
His princess, Na-na-na-na-na-na
我是他的公主,他的唯一,呐呐呐~
Hey, ha, ha, ha
嘿~
When Simon says, Na-na-na-na-na-na
当西蒙说,呐呐呐~
You're the best, Na-na-na-na-na-na
我是最棒的,呐呐呐~
I say yes, Na-na-na-na-na-na
我说没错,呐呐呐~
Hey, ha, ha, ha
嘿~
I got a friend, you'll never see
我有一个你看不到的朋友
I got a friend, and he loves me
我有一个至深至切的爱人
I got a friend, you'll never see
我有一个你看不到的朋友
I got a friend, and he loves me
我有一个至深至切的爱人

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论
热度(11)

장원영

©장원영
Powered by LOFTER