Higher - EMBRZ

还要再简单一点就好

小豆之家:

When I'm with you I'm taken higher
和你在一起,我变得更完美
Surrounded by a softer sound
在你温柔的声音里沦陷
The lights below must feel much brighter
温暖的灯光营造出甜蜜的氛围
Be still with me and flow back down
和我一起,编织出我们的罗曼史

When I'm with you
当我和你在一起

When I'm with you
当我和你在一起
When I'm with you
当我和你在一起

When I'm with you I'm taken higher
和你在一起,我变得更完美
The lights below must feel much brighter
温暖的灯光营造出甜蜜的氛围
Stay close to me and don't let go
靠近我,别离开

When I'm with you I'm taken higher
和你在一起,我变得更完美
And higher, and higher
达到极致

Stay close to me
靠近我
Stay close to me and don't let go
靠近我,别离开
Stay close to me
靠近我
Stay close to me and don't let go
靠近我,别离开

小豆之家敬上!

评论
热度(11)

장원영

©장원영
Powered by LOFTER