Magic - Paperwhite

有点熟悉呀

小豆之家:

Ah ah ah ah ah ah ah ah ah
啊~
I can see the mean lights shining outside your window
我能看到从你那边窗户射来屡屡闪耀的灯光
And as I breathe aaah
当我呼吸阵阵空气时~
You know why the night's floating away
你可知夜晚的次次浮动?
You gave to me another chance to feel time freeze
你给了我另一个机会去感受时间的冻结
Another chance to keep moving
而另一个机会持续前来

Another chance to feel alive
另一个感受活着的机会
Where should you go
你应该去哪里
Where should you go
你应该去哪儿
Where should you go
你要去哪里
To help me floating on
帮助我漂浮起来
And you thought I'm in
你以为我要加入
A taste of fantasy
幻想的味道
Give me some of your MAGIC
给我一些你的魔法
Some of your MAGIC
一些来自于你的魔法
To keep me hanging
让我持续悬浮着
Give me some of your MAGIC
给我一些你的魔法
Some of your MAGIC
一些来自于你的魔法
To keep me hanging
让我持续漂浮着
I fell asleep, a moving sky right outside of your window
我正沉睡着,一片移动的天空正在你的窗边
Your hands all bleed
你的手都流血了
You know I like remains of the day
你知道我喜欢长日将尽
Where should you go
那你应去哪里呢
Where should you go
你应该去哪儿
Where should you go
你要去哪儿
To help me floating on
帮助我旋于空中
And you thought I'm in
你以为我加入
A taste of fantasy
一种魔幻的味道
Give me some of your MAGIC
给我一些你的魔法
Some of your MAGIC
一些来自于你的魔法
To keep me hanging
让我持续悬浮着
Give me some of your MAGIC
给我一些你的魔法
Some of your MAGIC
一些来自于你的魔法
To keep me hanging
让我持续悬浮着
Give me some of your MAGIC
给我一些你的魔法
Give me some of your MAGIC
给我一些你的魔法
Give me some of your MAGIC
给我一些你的魔法
Give me some of your MAGIC
给我一些你的魔法
Don't you love it cause we're side by side
你不爱这样吗我们正肩并肩呢
Don't you want to move together all our lives
你不想和我一起生活吗
Give me some of your MAGIC
给我一些你的魔法
Give me some of your MAGIC
给我一些你的魔法
Give me some of your MAGIC
给我一些你的魔法
Give me some of your MAGIC
给我一些你的魔法
Give me some of your MAGIC
给我一些你的魔法
Give me some of your MAGIC
给我一些你的魔法
Give me some of your MAGIC
给我一些你的魔法
Give me some of your MAGIC
给我一些你的魔法
Give me some of your MAGIC
给我一些你的魔法吧

小豆之家敬上!

评论
热度(9)

장원영

©장원영
Powered by LOFTER