FRZZN - OZZIE、Teflon Sega

我喜欢尾音部分的飘渺虚无

小豆之家:

We can get high if ya want
如果你愿意我们可以一起high
Blowin purple to the sky if ya want
如果你愿意我们可以狂喝purple drink
I'm tryna make ya mine if ya want
如果你愿意我会试着让你成为我所有
But i know where ya go when ya gone
而我知道你离开我的时候你会去哪里
We can lay low if ya want
如果你想我们可以躺倒
I'll roll da whole quarter O if ya want
如果你愿意我将喝光所有的酒

Tryna get to know what ya want
我试着去了解你想要什么
Cus youre the kinda that gets what ya want
因为你就是那种想要什么就能得到什么的人
So now youre ya giving me 300
而你现在给我300个理由
Reasons i should get free from ya
让我忘记你
But i can't get no sleep running
我辗转难侧
Through all the fantasies coming
当所有美好的画面袭来
Getting used this hangover
烂醉如泥是我的常态
Cus fucked up is my new sober
我清醒时搞砸一切
Im always one more day closer
我一天天的状态更接近
Til the moment i freeze over
被你拒绝后死心的时刻
You got me Frozen
你让我心灰意冷
Colder than ice
比冰还冷
Bitch you don't love me
贱人你不爱我
Tell another lie
却讲了另一个谎言
Frozen
使我心灰意冷
3:45 hit me with the text
凌晨3:45用一条短信
In the middle of the night
吵醒了我
Frozen
使我心灰意冷
Zero below
感到零度以下的寒意
I could die tonight
我快不能呼吸了
When I'm way out of my zone
当我神志不清时
You got me Frozen
你让我心灰意冷
Head to toe, bound to happen when you love these hoes
全身上下都感到寒冷,因为你太花心
At my place if ya want
如果你愿意我们去我那里
We can speed up with the pace if ya want
我们可以加快步伐
I ain't never had to chase but its on
我本不会去追但已经开始了
You gonna put me in my place before long
而你现在要我记住自己的身份
So now youre ya giving me 300
然后给我300个理由
Reasons i should get free from ya
让我忘记你
But i can't get no sleep running
我辗转难侧
Through all the fantasies coming
当所有美好的画面袭来
Getting used this hangover
烂醉如泥是我的常态
Cus fucked up is my new sober
我清醒时搞砸一切
Im always one more day closer
我一天天的状态更接近
Til the moment i freeze over
被你拒绝后死心的时刻
You got me Frozen
你让我心灰意冷
Colder than ice
比冰还冷
Bitch you don't love me
贱人你不爱我
Tell another lie
却讲了另一个谎言
Frozen
使我心灰意冷
3:45 hit me with the text
凌晨3:45用一条短信
In the middle of the night
吵醒了我
Frozen
使我心灰意冷
Zero below
感到零度以下的寒意
I could die tonight
我今晚就可以去死
When I'm a way out of my zone
当我神志不清时
Frozen
使我心灰意冷
Head to toe, bound to happen when you love these hoes
全身上下都感到寒冷,因为你太花心
Body to the floor
躺在地上
Heart made of snow now
心上覆盖着一层雪
She just come and go
她只是经过我的生活然后离去
I been keeping score now
我无法抵抗
Maybe someday she gon let go
也许有一天她会放走我的心
Spend all my money got no more
我的钱所剩无几
I let it go
我放手了
Yeah let it snow
让它继续下雪吧
You got me Frozen
你使我心灰意冷
Colder than ice
感到比冰还冷
Bitch you don't love me
贱人你不爱我
Tell another lie
却讲了另一个谎言
Frozen
使我心灰意冷
3:45 hit me with the text
凌晨3:45用一条短信
In the middle of the night
吵醒了我
Frozen
使我心灰意冷
Zero below
感到零度以下的寒意
I could die tonight
我快死了
When I'm a out of my zone
当我神志不清时
You got me Frozen
你又使我心灰意冷
Head to toe, bound to happen when you love these hoes
全身上下都感到寒冷,只因为你太花心

小豆之家敬上!

评论
热度(17)

장원영

©장원영
Powered by LOFTER